Featured

 

Z A W I A D O M I E N I E

Dnia   2 grudnia 2025 r.

o godz.900w sali konferencyjnej  Urzędu Gminy

w Milanowie,  ul. Kościelna  11a,  odbędzie się

XIX Sesja Rady Gminy IX Kadencji

 

 

Proponowany porządek obrad:

  1. Otwarcie sesji.
  1. Sprawy organizacyjne:
    1. stwierdzenie quorum,  
    2. przyjęcie porządku obrad,
    3. przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
  1. Informacja Wójta o pracy między sesjami.
  1. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej.
  2. Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu gminy na 2025 r.
  3. Podjęcie uchwały w sprawie obniżenia średniej ceny skupu żyta przyjmowanej do obliczenia podatku rolnego na 2026 rok.
  4. Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości obowiązujących na terenie gminy Milanów na rok 2026.
  5. Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości rocznych stawek podatku od środków transportowych obowiązujących na terenie gminy Milanów na 2026 rok.
  6. Podjęcie uchwały w sprawie określenia zasad i trybu udzielania mieszkańcom Gminy Milanów dotacji celowej z budżetu gminy w zakresie dofinansowania budowy studni wierconych głębinowych oraz montażu przydomowych stacji uzdatniania wody na potrzeby istniejących budynków mieszkalnych na terenie gminy Milanów.
  7. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia regulaminów korzystania z gminnych obiektów i urządzeń użyteczności publicznej.
  8. Podjęcie uchwały w sprawie powierzenia Wójtowi Gminy Milanów uprawnień do ustalania wysokości opłat za korzystanie z obiektów i urządzeń użyteczności publicznej.
  9. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie uchwalenia gminnego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii Gminy Milanów na lata 2025-2027.
  10. Wolne wnioski.
  11. Zamknięcie obrad.

  Zaprasza się mieszkańców do udziału w obradach sesji.

 

 

 

                                                                                         Przewodnicząca Rady Gminy

                                                                                                         Justyna Golonka

URZĄD GMINY MILANÓW
ul. Kościelna 11A
21-210 Milanów
Godziny pracy:
poniedziałek - piątek: 07:30 - 15:30

 

 

 

 

KONTAKT
tel: 83 35-67-002
FAX: 83 35-67-621
Email: gmina@milanow.pl
Skrytka Epuap:/u6mho1w05l/skrytka

Adres e-Doręczeń: AE:PL-74263-38691-THIAA-23
Numery wewnętrzne

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA