Zakres prowadzonych spraw:

Do podstawowych zadań Stanowiska należy:

  1. prowadzenie i nadzór nad sprawami z zakresu ubiegania się o dofinansowanie zadańfunduszy Unii Europejskiej i innych źródeł zewnętrznych,
  2. identyfikowanie możliwości dofinansowania przedsięwzięć prowadzonych przez Gminę                   z funduszy zewnętrznych,
  3. bieżące monitorowanie zmian aktów prawnych i procedur związanych z                 o dofinansowanie realizacji projektów z funduszy zewnętrznych,
  4. przygotowywanie wniosków i aplikacji o przyznanie środków finansowych
  5. przygotowywanie wniosków o płatność dotacji w ramach realizowanych projektów,
  6. współpraca z instytucjami wdrażającymi fundusze unijne,
  7. nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z gminami partnerskimi w kraju i zagranicą                       w zakresie realizacji projektów,
  8. wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta.

 

URZĄD GMINY MILANÓW
ul. Kościelna 11A
21-210 Milanów
Godziny pracy:
poniedziałek - piątek: 07:30 - 15:30

 

 

 

 

KONTAKT
tel: 83 35-67-002
FAX: 83 35-67-621
Email: gmina@milanow.pl
Skrytka Epuap:/u6mho1w05l/skrytka

Numery wewnętrzne

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA