INFORMACJA

Przewodniczącego Rady Gminy Milanów o możliwości udziału Mieszkańców w debacie nad Raportem o stanie Gminy Milanów za rok 2023

 

 

Szanowni Mieszkańcy!

            Uprzejmie informuję, że zgodnie z art. 28aa ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r., poz. 609 ze zm.) na  sesji Rady Gminy, która odbędzie się w dniu 20 czerwca 2024 r. o godz. 10.00 w Sali konferencyjnej Urzędu Gminy Milanów, przeprowadzona zostanie debata o stanie Gminy Milanów za rok 2023.

            Zgodnie z art. 28aa ust. 5,5,7 i 8 w/w ustawy w debacie nad raportem o stanie gminy radni zabierają głos bez ograniczeń czasowych, ponadto w debacie mogą zabierać głos mieszkańcy Gminy Milanów. Liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi 15. Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos nad raportem składa do Przewodniczącego Rady Gminy Milanów pisemne zgłoszenie poparte podpisami co najmniej 20 osób. W zgłoszeniu powinno znaleźć się imię i nazwisko oraz adres zamieszkania osoby zamierzającej wziąć udział w debacie. Zgłoszenie składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień na który została zwołana sesja, podczas której ma być przedstawiony raport o stanie gminy.

            W związku z powyższym zgłoszenia Mieszkańców do udziału w debacie nad raportem o stanie Gminy Milanów za rok 2023 są przyjmowane w Sekretariacie Urzędu  Gminy Milanów, ul. Kościelna 11A, 21-210 Milanów, do dnia 19 czerwca 2024 roku do godziny 15:30.

Serdecznie zapraszam Mieszkańców do wspólnej dyskusji nad raportem o stanie naszej Gminy za 2023 rok.

Przewodnicząca Rady Gminy

Justyna Golonka

 

Zgłoszenie zamiaru zabrania głosu w debacie nad raportem o stanie Gminy Milanów za 2023 rokZgłoszenie zamiaru zabrania głosu w debacie nad raportem o stanie Gminy Milanów za 2023 rok

Skontaktuj się z nami

Urząd Gminy Milanów ul. Kościelna 11A, 21-210 Milanów tel: 83 356 70 02
e-mail: gmina@milanow.pl
sponsorzy