cyfrowy_samorzad_logo.png

 

Gmina Milanów realizuje projekt   na podstawie umowy o powierzenie grantu o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23/0064/ FERC.02.02-CS.01-001/23/2024 w ramach Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC), Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe,  Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa.

 

Celem projektu „Cyberbezpieczny Samorząd” jest zwiększenie poziomu bezpieczeństwa informacji jednostek samorządu terytorialnego (JST) poprzez wzmacnianie odporności oraz zdolności do skutecznego zapobiegania i reagowania na incydenty w systemach informacyjnych

 

W ramach projektu zaplanowano realizację zadania pn. “Cyberbezpieczny Milanów” tj. przeprowadzenie szkoleń i audytu z zakresu cyberbezpieczeństwa oraz zakup sprzętu informatycznego (min. serwerów, zasilaczy UPS, zapory sieciowej UTM) dla urzędu gminy w Milanowie. 

Całkowita wartość projektu: 284 483,00 zł.

Kwota dofinansowania: 284 483,00 zł

 

URZĄD GMINY MILANÓW
ul. Kościelna 11A
21-210 Milanów
Godziny pracy:
poniedziałek - piątek: 07:30 - 15:30

 

 

 

 

KONTAKT
tel: 83 35-67-002
FAX: 83 35-67-621
Email: gmina@milanow.pl
Skrytka Epuap:/u6mho1w05l/skrytka

Numery wewnętrzne

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA