Aktualności

Featured

XV sesja Rady Gminy VIII Kadencji

Z A W I A D O M I E N I E

Dnia   21 sierpnia 2020 r.

o godz.900w sali konferencyjnej  Urzędu Gminy

w Milanowie,  ul. Kościelna  11a,  odbędzie się

XV sesja Rady Gminy  VIII Kadencji

 

 

Proponowany porządek obrad:

  • Otwarcie sesji.
  • Sprawy organizacyjne:
    1. stwierdzenie quorum,  
    2. przyjęcie porządku obrad
    3. przyjęcie protokołu  z poprzedniej sesji
  • Informacja Wójta o pracy między sesjami.
  • Przedstawienie raportu o stanie Gminy Milanów za 2019 rok.
  • Przeprowadzenie debaty nad raportem o stanie Gminy Milanów.
  • Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia wotum zaufania dla Wójta Gminy Milanów.
  • Rozpatrzenie:
  • Sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Milanów za 2019 rok.
  • Opinii Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Lublinie o sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Milanów.
  • Informacji o stanie mienia Gminy Milanów.
  • Wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Milanów w sprawie udzielenia Wójtowi Gminy Milanów absolutorium z tytułu wykonania budżetu gminy za 2019 rok.
  • Opinii Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Lublinie w sprawie zaopiniowania wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Milanów w sprawie absolutorium z tytułu wykonania budżetu za 2019 rok.
  • Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za 2019 rok.
  • Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy Milanów z tytułu wykonania budżetu za 2019 rok.
  • Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej.
  • Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie gminy na 2020 r.
  • Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Parczewskiemu.
  • Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na współdziałanie Gminy Milanów z Powiatem Parczewskim w celu realizacji zadania inwestycyjnego pn: ”Przebudowa drogi powiatowej Nr 1601L (ul. Kościelna w miejscowości Milanów)” w ramach Funduszu Dróg Samorządowych.
  • Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia „Strategii Rozwoju Elektromobilności dla Gminy Milanów na lata 2020-2025”.
  • Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia średniej ceny jednostki paliwa w Gminie Milanów na rok szkolny 2020/2021.
  • Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zbycie nieruchomości.
  • Podjęcie uchwały w sprawie pozostawienia petycji bez rozpatrzenia.
  • Wolne wnioski i zapytania.
  • Zamknięcie obrad.

 

Ze względu na wprowadzony na terenie całego kraju stan epidemiczny zapraszamy mieszkańców do obejrzenia transmisji z obrad sesji dostępnej na stronie BIP Urzędu Gminy Milanów.

                                                                           

 

                                                                             Przewodniczący Rady Gminy 

                                                                                                       Jerzy Melnik

URZĄD GMINY MILANÓW
ul. Kościelna 11A
21-210 Milanów
Godziny pracy:
poniedziałek - piątek: 07:30 - 15:30

 

 

 

 

KONTAKT
tel: 83 35-67-002
FAX: 83 35-67-621
Email: gmina@milanow.pl
Skrytka Epuap:/u6mho1w05l/skrytka

Numery wewnętrzne

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA