Aktualności

Featured

Informacja Wójta Gminy Milanów w związku z rozprzestrzenianiem się choroby COVID-19

W związku z rozprzestrzenianiem się choroby COVID-19 (koronawirus) prosimy o przestrzeganie zasad bezpieczeństwa podczas wizyty w Urzędzie. Ze względu na konieczność ograniczenia kontaktów osobistych z innymi osobami zwracamy się również z prośbą o dokonywanie wszelkich płatności poprzez bankowość elektroniczną. W sprawach urzędowych prosimy w pierwszej kolejności o kontakt telefoniczny lub mailowy, a tylko w wyjątkowych wypadkach korzystać z wizyt w Urzędzie. Ze swojej strony dołożymy wszelkich starań, aby pomóc w załatwieniu sprawy bez konieczności przychodzenia do urzędu lub tę konieczność ograniczając.

URZĄD GMINY MILANÓW
ul. Kościelna 11A
21-210 Milanów
Godziny pracy:
poniedziałek - piątek: 07:30 - 15:30

 

 

 

 

KONTAKT
tel: 83 35-67-002
FAX: 83 35-67-621
Email: gmina@milanow.pl
Skrytka Epuap:/u6mho1w05l/skrytka

Numery wewnętrzne

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA