Aktualności

Featured

Komunikat w sprawie pracy Urzędu Gminy w Milanowie

W związku z potwierdzonym przypadkiem obecności koronawirusa  u Wójta Gminy, informuję, że po uzgodnieniu ze służbami sanitarnymi Urząd Gminy oraz Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej obsługują interesantów  w niepełnej obsadzie personalnej. Prosimy w związku z tym, by w miarę możliowości sprawy załatwiać  zdalnie: telefonicznie lub mailowo.  Informuję również, że budynek Urzędu Gminy i pomieszczenia GOPS zostały poddane starannej dezynfekcjii i oznonowaniu.

Kontakt do Urzędu Gminy:

telefon:   (83) 356 70 02

          e-mail:     Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Przypominamy o możliwości dokonywania czynności płatniczych poprzez bankowość elektroniczną  (podatki, opłaty za odpady komunalne, ścieki, inne) na wskazane w nakazach płatniczych indywidualne numery rachunków lub na ogólne rachunki bankowe Urzędu Gminy:

  • opłaty za odpady komunalne: 54 8046 1067 2004 0600 1661 0034
  • podatki i inne opłaty: 61 8046 1067 2004 0600 1661 0005

Powyższa decyzja ma na celu zminimalizowanie ryzyka zarażenia koronawirusem i bezpieczeństwo mieszkańców, pracowników i osób przebywajacych na terenie naszej Gminy.

Milanów, 26 października 2020 r.

 

 

 

                                                                                            W/z Wójta Gminy

                                                                                       Mirosław Kałuski – Sekretarz Gminy

                                            

URZĄD GMINY MILANÓW
ul. Kościelna 11A
21-210 Milanów
Godziny pracy:
poniedziałek - piątek: 07:30 - 15:30

 

 

 

 

KONTAKT
tel: 83 35-67-002
FAX: 83 35-67-621
Email: gmina@milanow.pl
Skrytka Epuap:/u6mho1w05l/skrytka

Numery wewnętrzne

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA