Aktualności

Featured

XXVII sesja Rady Gminy

 

Z A W I A D O M I E N I E

Dnia   3 lutego 2022 r.

o godz.900w sali konferencyjnej  Urzędu Gminy

w Milanowie,  ul. Kościelna  11a,  odbędzie się

XXVII sesja Rady Gminy  VIII Kadencji

 

Proponowany porządek obrad:
1. Otwarcie sesji.
2. Sprawy organizacyjne:
a. stwierdzenie quorum,
b. przyjęcie porządku obrad
c. przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji
3. Informacja Wójta o pracy między sesjami.
4. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej na 2022 r.
5. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Województwu Lubelskiemu
6. Podjęcie uchwały w sprawie odrzucenia w całości stanowiska Związku Nauczycielstwa Polskiego dotyczącego zaopiniowania projektu uchwały Rady Gminy Milanów w sprawie zamiaru likwidacji Szkoły Podstawowej w Kostrach.
7. Podjęcie uchwały w sprawie odrzucenia w całości stanowiska Forum Związków Zawodowych dotyczącego zaopiniowania projektu uchwały Rady Gminy Milanów w sprawie zamiaru likwidacji Szkoły Podstawowej w Kostrach.
8. Podjęcie uchwały w sprawie odrzucenia w całości stanowiska Niezależnego Samorządowego Związku Zawodowego „Solidarność” dotyczącego zaopiniowania projektu uchwały Rady Gminy Milanów w sprawie zamiaru likwidacji Szkoły Podstawowej w Kostrach.
9. Podjęcie uchwały w sprawie zamiaru likwidacji Szkoły Podstawowej w Kostrach.
10. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia planu pracy Rady Gminy Milanów na 2022 r.
11. Przedstawienie sprawozdań z działalności Komisji Stałych Rady Gminy Milanów za 2021 r.
12. Przedstawienie sprawozdania z działalności Rady Gminy Milanów za 2021 r.
13. Wolne wnioski i zapytania.
14. Zamknięcie obrad.

Przewodniczący Rady Gminy

   Jerzy Melnik

URZĄD GMINY MILANÓW
ul. Kościelna 11A
21-210 Milanów
Godziny pracy:
poniedziałek - piątek: 07:30 - 15:30

 

 

 

 

KONTAKT
tel: 83 35-67-002
FAX: 83 35-67-621
Email: gmina@milanow.pl
Skrytka Epuap:/u6mho1w05l/skrytka

Numery wewnętrzne

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA