Aktualności

Featured

Wypłata Dodatku Węglowego

Gmina Milanów informuje, iż pomimo złożenia stosownego zapotrzebowania do Wojewody Lubelskiego, nie otrzymała dotąd żadnych środków na obsługę i wypłatę dodatku węglowego. Z tego powodu dokonywanie wypłat dodatku węglowego nie jest możliwe, w terminie miesiąca od złożenia wniosku.

Informacje zawarte w przedłożonych wnioskach wymagają szczegółowej weryfikacji, ponadto trwają prace legislacyjne dotyczące  nowelizacji ustawy z dnia 5 sierpnia 2022 r. o dodatku węglowym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1692).

Przewidywany termin rozpatrzenia i wypłaty dodatku węglowego - do dwóch miesięcy od dnia złożenia wniosku o jego wypłatę.

URZĄD GMINY MILANÓW
ul. Kościelna 11A
21-210 Milanów
Godziny pracy:
poniedziałek - piątek: 07:30 - 15:30

 

 

 

 

KONTAKT
tel: 83 35-67-002
FAX: 83 35-67-621
Email: gmina@milanow.pl
Skrytka Epuap:/u6mho1w05l/skrytka

Numery wewnętrzne

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA