Aktualności

Featured

Informacja dotycząca dystrybucji węgla

 Szanowni Państwo, informujemy, że osoba, która złożyła wniosek na zakup węgla może dokonać wpłaty:

-przelewem na konto nr 48 8046 1067 2004 0600 1661 0045
- w kasie urzędu gminy gotówką
(wyłącznie za ilość wskazaną do odbioru w terminie do 31.12.2022 r.).

Po dokonaniu płatności Gmina Milanów wystawia fakturę VAT będącą dokumentem potwierdzającym dokonanie zapłaty, uprawniającym do odbioru zakupionego węgla.
Obecnie nie jest dostępny ekogroszek w przypadku zmiany będziemy Państwa informować telefonicznie, na stronie internetowej gminy i w mediach społecznościowych.

URZĄD GMINY MILANÓW
ul. Kościelna 11A
21-210 Milanów
Godziny pracy:
poniedziałek - piątek: 07:30 - 15:30

 

 

 

 

KONTAKT
tel: 83 35-67-002
FAX: 83 35-67-621
Email: gmina@milanow.pl
Skrytka Epuap:/u6mho1w05l/skrytka

Numery wewnętrzne

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA