Featured

1460x616

Gmina Milanów przystąpiła do rządowego programu „Dofinansowanie wynagrodzeń pracowników jednostek organizacyjnych pomocy społecznej w postaci dodatku motywacyjnego na lata 2024–2027” Na podstawie art. 24 ust. 3 i 5 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2023 r. poz. 901, z późn. zm.)

Program jest finansowany z dotacji celowej z budżetu państwa.

Podstawą prawną rządowego programu „Dofinansowanie wynagrodzeń pracowników jednostek organizacyjnych pomocy społecznej w postaci dodatku motywacyjnego na lata 2024–2027”, zwanego dalej „Programem”, jest art. 24 ust. 3 i 5 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2023 r. poz. 901, z późn. zm.)

Celem Programu jest dofinansowanie wynagrodzeń dla pracowników zatrudnionych w jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej realizujących zadania z zakresu pomocy społecznej, w postaci dodatku motywacyjnego w kwocie 1000 zł brutto miesięcznie w okresie od 1 lipca 2024 do 31 grudnia 2024 roku. Dodatek motywacyjny oraz koszty składek od dodatku w zakresie dofinansowania zadań własnych będą udzielane zgodnie z art. 115 ust. 2 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej.

Gmina Milanów otrzymała środki finansowe na w/w zadanie w kwocie 42 727 zł zapewniając dodatek motywacyjny wraz ze składkami na ubezpieczenie społeczne i Fundusz Pracy dla 6 pracowników Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Milanowie .

URZĄD GMINY MILANÓW
ul. Kościelna 11A
21-210 Milanów
Godziny pracy:
poniedziałek - piątek: 07:30 - 15:30

 

 

 

 

KONTAKT
tel: 83 35-67-002
FAX: 83 35-67-621
Email: gmina@milanow.pl
Skrytka Epuap:/u6mho1w05l/skrytka

Adres e-Doręczeń: AE:PL-74263-38691-THIAA-23
Numery wewnętrzne

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA