Dnia   26 listopada 2020 r. o godz.900w sali Gminnego Ośrodka Kultury w Milanowie,  ul. Kościelna  3a,  odbędzie się XVII sesja Rady Gminy  VIII Kadencji.

Proponowany porządek obrad:

  1. Otwarcie sesji.
  • Sprawy organizacyjne:
    1. stwierdzenie quorum,  
    2. przyjęcie porządku obrad
  • przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji
  • Informacja Wójta o pracy między sesjami.
  • Informacja o wykonaniu budżetu za I półrocze.
  • Podjęcie uchwały w sprawie obniżenia średniej ceny skupu żyta przyjmowanej do obliczenia podatku rolnego na 2021 rok.
  • Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia rocznego programu współpracy Gminy Milanów z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2021 rok.
  • Podjęcie uchwały w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia wysokości tej opłaty i ustalenia stawki opłaty za pojemnik.
  1. Wolne wnioski i zapytania.
  2. Zamknięcie obrad.

Ze względu na zagrożenie zakażenia wirusem SARS-CoV-2 obrady sesji Rady Gminy odbędą się bez udziału publiczności oraz sołtysów. Transmisja z obrad dostępna będzie na stronie internetowej www.milanow.pl

 

 

                                                                                        Przewodniczący Rady Gminy

   Jerzy Melnik

Skontaktuj się z nami

Urząd Gminy Milanów ul. Kościelna 11A, 21-210 Milanów tel: 83 356 70 02
e-mail: gmina@milanow.pl
sponsorzy