Szanowny Mieszkańcu!

Zaktualizuj dane w deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi!

 

Deklarację o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składa się  w miejscu faktycznego zamieszkania.  Uprzejmie prosimy, aby składane deklaracje dotyczące wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi były zgodne ze stanem faktycznym,a w przypadku zmiany liczby osób zamieszkujących nieruchomość – o złożenie korekty deklaracji. Przypominamy, że zgodnie z art. 6m ust. 2 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach w przypadku zmiany danych będących podstawą ustalenia wysokości należnej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi lub określonej w deklaracji ilości odpadów komunalnych powstających na danej nieruchomości, właściciel nieruchomości jest obowiązany złożyć nową deklarację w terminie do dnia 10 miesiąca następującego po miesiącu, w którym nastąpiła zmiana. Opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi w zmienionej wysokości uiszcza się za miesiąc, w którym nastąpiła zmiana. W związku z powyższym Wójt Gminy Milanów zwraca się z prośbą o samodzielną weryfikację deklaracji a w przypadku stwierdzenia niezgodności o jej korektę. Każdy z nas generuje odpady – niezależnie od wieku. Nie zgłaszając właściwej liczby osób zamieszkujących nieruchomość  obarcza się opłatami za odpady pozostałych mieszkańców gminy. Dlatego stawki opłat rosną. Niezłożenie deklaracji w przypadku zmiany liczby osób prowadzi do wydania decyzji administracyjnej ustalającej wysokość opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi z naliczeniem zaległości i odsetek podatkowych.

Skontaktuj się z nami

Urząd Gminy Milanów ul. Kościelna 11A, 21-210 Milanów tel: 83 356 70 02
e-mail: gmina@milanow.pl
sponsorzy