Zawiadomienie o XXI Sesji Rady Gminy

 

Dnia   16 lipca 2021 r.

o godz.900 w Gminnym Ośrodku Kultury

w Milanowie ul. Kościelna 3a  odbędzie się

XXI sesja Rady Gminy  VIII Kadencji

 

 

 

Proponowany porządek obrad:

  • Otwarcie sesji.
  • Sprawy organizacyjne:
    1. stwierdzenie quorum,  
    2. przyjęcie porządku obrad
    3. przyjęcie protokołu  z poprzedniej sesji
  • Informacja Wójta o pracy między sesjami.
  • Przedstawienie raportu o stanie Gminy Milanów za 2020 rok.
  • Przeprowadzenie debaty nad raportem o stanie Gminy Milanów.
  • Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia wotum zaufania Wójtowi Gminy Milanów.
  • Rozpatrzenie:
  1. Sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Milanów za 2020 rok.
  2. Opinii Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Lublinie o sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Milanów.
  3. Informacji o stanie mienia Gminy Milanów.
  4. Wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Milanów w sprawie udzielenia Wójtowi Gminy Milanów absolutorium z tytułu wykonania budżetu gminy za 2020 rok.
  5. Opinii Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Lublinie w sprawie zaopiniowania wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Milanów w sprawie absolutorium z tytułu wykonania budżetu za 2020 rok.
  • Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za 2020 rok.
  • Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy Milanów z tytułu wykonania budżetu za 2020 rok.
  • Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej.
  • Podjęcie uchwały w sprawie zmian  budżetu gminy na 2021 r.
  • Podjęcie uchwały w sprawie pomocy finansowej Powiatowi Parczewskiemu.
  • Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia średniej ceny jednostki paliwa w gminie Milanów na rok szkolny 2021/2022.
  • Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na przekazanie w drodze darowizny na rzecz Powiatu Parczewskiego nieruchomości stanowiących własność Gminy Milanów położonych w obrębie geodezyjnym Kolonia Cichostów.
  • Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnych umów dzierżawy.
  • Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy lokalu użytkowego.
  • Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy sieci wodociągowej na okres powyżej 3 lat.
  • Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości   i porządku na terenie Gminy Milanów.
  • Podjęcie uchwały w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów.
  • Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Wspierania Rodziny dla Gminy Milanów na lata 2021 – 2023.
  • Rekomendacje oceny zasobów Pomocy Społecznej Gminy Milanów za 2020 rok.
  • Sprawozdanie z realizacji Programu Współpracy Gminy Milanów z organizacjami Pozarządowymi i Podmiotami Prowadzącymi Działalność Pożytku Publicznego i o wolontariacie za 2020 r.
  • Wolne wnioski i zapytania.
  • Zamknięcie obrad.

 

Zaprasza się mieszkańców do udziału w obradach sesji       

 

                                                                                        Przewodniczący Rady Gminy

                                                                                                        Jerzy Melnik

Skontaktuj się z nami

Urząd Gminy Milanów ul. Kościelna 11A, 21-210 Milanów tel: 83 356 70 02
e-mail: gmina@milanow.pl
sponsorzy