Z A W I A D O M I E N I E
Dnia 24 września 2021 r.

o godz.900w sali konferencyjnej Urzędu Gminy
w Milanowie, ul. Kościelna 11a, odbędzie się
XXII sesja Rady Gminy VIII Kadencji

 

Proponowany porządek obrad:

1. Otwarcie sesji.
2. Sprawy organizacyjne:
   a. stwierdzenie quorum,
   b. przyjęcie porządku obrad
   c. przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji
3. Informacja Wójta o pracy między sesjami.
4. Informacja o wykonaniu budżetu za I półrocze.
5. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej.
6. Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu gminy na 2021 r.
7. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla terenów położonych w obrębach ewidencyjnych Czeberaki, Mogiłki, Kostry, Kopina i Okalew.
8. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenów położonych w obrębach ewidencyjnych Czeberaki, Mogiłki, Kostry, Kopina i Okalew.
9. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na bezprzetargową sprzedaż nieruchomości przeznaczonej do zbycia na poprawę warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej.
10. Wolne wnioski i zapytania.
11. Zamknięcie obrad.

Przewodniczący Rady Gminy
Jerzy Melnik

Skontaktuj się z nami

Urząd Gminy Milanów ul. Kościelna 11A, 21-210 Milanów tel: 83 356 70 02
e-mail: gmina@milanow.pl
sponsorzy