Przerwa w działaniu Rejestru Dowodów Osobistych

 Szanowni Państwo informujemy, że w związku z przygotowaniami do wdrożenia w dniu 7 listopada 2021 r. nowych dowodów osobistych zawierających odciski palców, Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji zaplanowało na 5 listopada br. czasową przerwę techniczną w działaniu Rejestru Dowodów Osobistych.

WAŻNE!

W piątek 5 listopada 2021 roku od godziny 12.00, w związku z zaplanowanymi pracami wdrożeniowymi, w całym kraju nastąpi przerwa techniczna w działaniu Rejestru Dowodów Osobistych.

Oznacza to, że tego dnia, tj. 5 listopada 2021 roku (piątek) wnioski o wydanie dowodu osobistego  w Urzędzie Gminy Milanów będą przyjmowane tylko do godziny 11.30. Od godz. 12.00 do momentu zamknięcia urzędu, nie będzie możliwości załatwienia również pozostałych spraw dotyczących dowodu osobistego, m.in. nie będzie można odbierać dowodu osobistego, czy zgłosić jego utraty.

Tym samym prosimy o to, aby nie odkładać tych spraw na ostatnią chwilę i załatwić je możliwie jak najszybciej. Przepraszamy za powstałe z tego powodu niedogodności.

Skontaktuj się z nami

Urząd Gminy Milanów ul. Kościelna 11A, 21-210 Milanów tel: 83 356 70 02
e-mail: gmina@milanow.pl
sponsorzy