Zawiadomienie o sesji

Z a w i a d o m i e n i e
Dnia 22 kwietnia 2022 r.

o godz.9.00w sali konferencyjnej Urzędu Gminy
w Milanowie, ul. Kościelna 11a, odbędzie się
XXIX sesja Rady Gminy VIII Kadencji

 

Proponowany porządek obrad:
1. Otwarcie sesji.
2. Sprawy organizacyjne:
a. stwierdzenie quorum,
b. przyjęcie porządku obrad,
c. przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
3. Informacja Wójta o pracy między sesjami.
4. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej.
5. Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu gminy na 2022 r.
6. Podjęcie uchwały uchylającej uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Parczewskiemu.
7. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Parczewskiemu.
8. Podjęcie uchwały w sprawie programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobieganiu bezdomności zwierząt na terenie Gminy Milanów w 2022 roku.
9. Podjęcie uchwały w sprawie zawarcia kolejnej umowy dzierżawy lokalu użytkowego.
10. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zbycie nieruchomości /miejscowość Milanów/.
11. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zbycie nieruchomości /miejscowość Radcze/.
12. Wolne wnioski i zapytania.
13. Zamknięcie obrad.

 

 

Przewodniczący Rady Gminy
Jerzy Melnik

Skontaktuj się z nami

Urząd Gminy Milanów ul. Kościelna 11A, 21-210 Milanów tel: 83 356 70 02
e-mail: gmina@milanow.pl
sponsorzy