Zawiadomienie o sesji Rady Gminy

Z A W I A D O M I E N I E
Dnia 20 maja 2022 r.

o godz.10.00w sali konferencyjnej Urzędu Gminy
w Milanowie, ul. Kościelna 11a, odbędzie się
XXX sesja Rady Gminy VIII Kadencji

 

Proponowany porządek obrad:
1. Otwarcie sesji.
2. Sprawy organizacyjne:
a. stwierdzenie quorum,
b. przyjęcie porządku obrad,
c. przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
3. Informacja Wójta o pracy między sesjami.
4. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej.
5. Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu gminy na 2022 r.
6. Podjęcie uchwały w sprawie odrzucenia w całości stanowiska Związku Nauczycielstwa Polskiego dotyczącego zaopiniowania projektu uchwały Rady Gminy Milanów w sprawie likwidacji Szkoły Podstawowej w Kostrach.
7. Podjęcie uchwały w sprawie odrzucenia w całości stanowiska Forum Związków Zawodowych dotyczącego zaopiniowania projektu uchwały Rady Gminy Milanów w sprawie likwidacji Szkoły Podstawowej w Kostrach.
8. Podjęcie uchwały w sprawie likwidacji Szkoły Podstawowej w Kostrach.
9. Podjęcie uchwały w sprawie przejęcia od Powiatu Parczewskiego zadania zarządzania publiczną drogą powiatową nr 1601L w miejscowości Milanów – ul. Kościelna w zakresie związanym z przebudową drogi.
10. Podjęcie uchwały w sprawie przejęcia od Powiatu Parczewskiego zadania zarządzania publiczną drogą powiatową nr 1261L w miejscowości Radcze w zakresie związanym z przebudową drogi.
11. Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do prac nad wyznaczeniem obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji na terenie Gminy Milanów.
12. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy.
13. Podjęcie uchwały w sprawie powołania Młodzieżowej Rady Gminy i nadania jej statutu.
14. Rekomendacje oceny zasobów Pomocy Społecznej Gminy Milanów za 2021 rok.
15. Wolne wnioski i zapytania.
16. Zamknięcie obrad.

 

 

Przewodniczący Rady Gminy
Jerzy Melnik

Skontaktuj się z nami

Urząd Gminy Milanów ul. Kościelna 11A, 21-210 Milanów tel: 83 356 70 02
e-mail: gmina@milanow.pl
sponsorzy