Gmina Milanów informuje, iż pomimo złożenia stosownego zapotrzebowania do Wojewody Lubelskiego, nie otrzymała dotąd żadnych środków na obsługę i wypłatę dodatku węglowego. Z tego powodu dokonywanie wypłat dodatku węglowego nie jest możliwe, w terminie miesiąca od złożenia wniosku.

Informacje zawarte w przedłożonych wnioskach wymagają szczegółowej weryfikacji, ponadto trwają prace legislacyjne dotyczące  nowelizacji ustawy z dnia 5 sierpnia 2022 r. o dodatku węglowym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1692).

Przewidywany termin rozpatrzenia i wypłaty dodatku węglowego - do dwóch miesięcy od dnia złożenia wniosku o jego wypłatę.

Skontaktuj się z nami

Urząd Gminy Milanów ul. Kościelna 11A, 21-210 Milanów tel: 83 356 70 02
e-mail: gmina@milanow.pl
sponsorzy