Od 3 października 2022r. rusza nabór wniosków zgłaszających zadania do Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na rok 2023. Instytucje sektora publicznego i osoby fizyczne (posiadające odpowiednie kwalifikacje), które ubiegają się o finansowanie/dofinansowanie w ramach realizacji zadań z Gminnego Programu Profilaktyki, składają w formie pisemnej Kartę zgłoszenia zadania (Załącznik nr 1) do Pełnomocnika Wójta Gminy Milanów ds. Rozwiazywania Problemów Alkoholowych w terminie do 17 października 2022r. do godz. 14.00 w Urzędzie Gminy Milanowie ul. Kościelna 11A, pokój nr 2.

Karta zgłoszenia zadania

Sprawozdanie

Zasady finasowania

Skontaktuj się z nami

Urząd Gminy Milanów ul. Kościelna 11A, 21-210 Milanów tel: 83 356 70 02
e-mail: gmina@milanow.pl
sponsorzy