Informacja dotycząca dystrybucji węgla

 Szanowni Państwo, informujemy, że osoba, która złożyła wniosek na zakup węgla może dokonać wpłaty:

-przelewem na konto nr 48 8046 1067 2004 0600 1661 0045
- w kasie urzędu gminy gotówką
(wyłącznie za ilość wskazaną do odbioru w terminie do 31.12.2022 r.).

Po dokonaniu płatności Gmina Milanów wystawia fakturę VAT będącą dokumentem potwierdzającym dokonanie zapłaty, uprawniającym do odbioru zakupionego węgla.
Obecnie nie jest dostępny ekogroszek w przypadku zmiany będziemy Państwa informować telefonicznie, na stronie internetowej gminy i w mediach społecznościowych.

Skontaktuj się z nami

Urząd Gminy Milanów ul. Kościelna 11A, 21-210 Milanów tel: 83 356 70 02
e-mail: gmina@milanow.pl
sponsorzy