Z A W I A D O M I E N I E

Dnia   31 marca 2023 r.

 o godz.900w sali konferencyjnej  Urzędu Gminy

w Milanowie,  ul. Kościelna  11a,  odbędzie się

XL sesja Rady Gminy VIII Kadencji

 

 

 

Proponowany porządek obrad:

  1. Otwarcie sesji.
  1. Sprawy organizacyjne:
    1. stwierdzenie quorum,  
    2. przyjęcie porządku obrad,
  1. przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
  1. Informacja Wójta o pracy między sesjami.
  1. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej.
  2. Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu gminy na 2023 r.
  3. Podjęcie uchwały w sprawie programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobieganiu bezdomności zwierząt na terenie Gminy Milanów w 2023 r.
  4. Sprawozdanie z realizacji zadań pomocy społecznej przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Milanowie w roku 2022.
  5. Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Wspierania Rodziny na lata 2021-2023 dla Gminy Milanów za rok 2022.
  6. Roczne sprawozdanie z realizacji Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych Gminy Milanów na lata 2018 – 2026 za 2022 rok.
  7. Sprawozdanie z realizacji zadań Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii oraz Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Milanowie w 2022 r.
  8. Sprawozdanie z realizacji zadań Gminnego Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie oraz Ochrony Ofiar Przemocy w rodzinie na lata 2018-2024 za rok 2022.
  9. Sprawozdanie z realizacji Programu Współpracy Gminy Milanów z organizacjami Pozarządowymi i Podmiotami Prowadzącymi Działalność Pożytku Publicznego i o wolontariacie za 2022 r.
  1. Wolne wnioski i zapytania.
  2. Zamknięcie obrad.

                                                                                        

Przewodniczący Rady Gminy

   Jerzy Melnik

Skontaktuj się z nami

Urząd Gminy Milanów ul. Kościelna 11A, 21-210 Milanów tel: 83 356 70 02
e-mail: gmina@milanow.pl
sponsorzy