Zawiadomienie o XLII sesja Rady Gminy  VIII Kadencji

 

Z A W I A D O M I E N I E

Dnia   26 czerwca 2023 r.

o godz.900w sali konferencyjnej  Urzędu Gminy

w Milanowie,  ul. Kościelna  11a,  odbędzie się

XLII sesja Rady Gminy  VIII Kadencji

 

 

Proponowany porządek obrad:

  1. Otwarcie sesji.
  1. Sprawy organizacyjne:
    1. stwierdzenie quorum,  
    2. przyjęcie porządku obrad,
  1. przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
  1. Informacja Wójta o pracy między sesjami.
  1. Przedstawienie raportu o stanie Gminy Milanów za 2022 rok.
  2. Przeprowadzenie debaty nad raportem o stanie Gminy Milanów.
  3. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia wotum zaufania Wójtowi Gminy Milanów za 2022 rok.
  4. Rozpatrzenie:
  1. Sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Milanów za 2022 rok.
  2. Opinii Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Lublinie o sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Milanów.
  3. Informacji o stanie mienia Gminy Milanów.
  4. Wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Milanów w sprawie udzielenia Wójtowi Gminy Milanów absolutorium z tytułu wykonania budżetu gminy za 2022 rok.
  5. Opinii Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Lublinie w sprawie zaopiniowania wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Milanów w sprawie absolutorium z tytułu wykonania budżetu za 2022 rok.
  1. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem Wójta Gminy Milanów z wykonania budżetu gminy za 2022 rok.
  2. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy Milanów z tytułu wykonania budżetu za 2022 rok.
  3. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej.
  4. Podjęcie uchwały w sprawie zmian  budżetu gminy na 2023 r.
  5. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Parczewskiemu.
  6. Podjęcie uchwały w sprawie określenia górnych stawek opłat ponoszonych przez właścicieli nieruchomości za usługi opróżniania zbiorników bezodpływowych lub osadników w instalacjach przydomowych oczyszczalni ścieków i transportu nieczystości ciekłych.
  7. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia regulaminu udzielania pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Milanów.
  8. Podjęcie uchwały w sprawie Regulaminu przyznawania stypendium naukowego, sportowego i artystycznego szczególnie uzdolnionym uczniom uczęszczającym do szkół podstawowych na terenie Gminy Milanów.
  9. Podjęcie uchwały w sprawie wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji Gminy Milanów.
  10. Podjęcie uchwały w sprawie określenia zasad udzielania dotacji celowej z budżetu gminy na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków lub znajdujących się w gminnej ewidencji zabytków, położonych na terenie Gminy Milanów.
  11. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia przez Gminę Milanów prowadzenia spraw z zakresu administracji rządowej dotyczących utrzymania grobów i cmentarzy wojennych w 2023 r.
  12. Rekomendacje oceny zasobów pomocy społecznej Gminy Milanów za 2022 rok.
  1. Wolne wnioski i zapytania.
  2. Zamknięcie obrad.

 

Zaprasza się mieszkańców do udziału w obradach sesji     

 

                                                                                         Przewodniczący Rady Gminy

 

                                                                                                        Jerzy Melnik

Skontaktuj się z nami

Urząd Gminy Milanów ul. Kościelna 11A, 21-210 Milanów tel: 83 356 70 02
e-mail: gmina@milanow.pl
sponsorzy