Zawiadomienie o Sesji XLVII

 Z A W I A D O M I E N I E

Dnia   20 grudnia 2023 r.

o godz.900w sali konferencyjnej  Urzędu Gminy

w Milanowie,  ul. Kościelna  11a,  odbędzie się

XLVII sesja Rady Gminy  VIII Kadencji

 

 

Proponowany porządek obrad:

  1. Otwarcie sesji.
  1. Sprawy organizacyjne:
    1. stwierdzenie quorum,  
    2. przyjęcie porządku obrad,
    3. przyjęcie protokołu  z poprzedniej sesji.
  1. Informacja Wójta o pracy między sesjami.
  2. Podjęcie uchwały w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Milanów. 
  3. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia uchwały budżetowej Gminy Milanów na 2024 r.
  1. przedstawienie projektu uchwały budżetowej wraz z uzasadnieniem,
  2. odczytanie uchwały Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej o projekcie uchwały budżetowej,
  3. opinie stałych komisji Rady Gminy, w tym komisji budżetowej,
  4. dyskusja,
  5. głosowanie nad projektem uchwały.
  1. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej na 2023 r.
  2. Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu gminy na 2023 r.
  1. Podjęcie uchwały w sprawie pokrycia części kosztów gospodarowania odpadami komunalnymi z dochodów własnych niepochodzących z pobranej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
  1. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Strategii Rozwoju Ponadlokalnego Doliny Zielawy 2023 – 2030.  
  2. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Listy projektów realizujących cele strategiczne Strategii Rozwoju Ponadlokalnego Doliny Zielawy 2023 – 2030.
  3. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia Gminnego Programu Ochrony Zdrowia Psychicznego na lata 2023 – 2030.
  4. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji stałych Rady Gminy Milanów na 2024 r.
  5. Wolne wnioski i zapytania.
  6. Zamknięcie obrad.

 

                                                                                         Przewodniczący Rady Gminy

   Jerzy Melnik

Skontaktuj się z nami

Urząd Gminy Milanów ul. Kościelna 11A, 21-210 Milanów tel: 83 356 70 02
e-mail: gmina@milanow.pl
sponsorzy