Zawiadomienie o Sesji

 Z A W I A D O M I E N I E

Dnia   19 lutego 2024 r.

o godz.900w sali konferencyjnej  Urzędu Gminy

w Milanowie,  ul. Kościelna  11a,  odbędzie się

XLIX Sesja Rady Gminy VIII Kadencji

 

Proponowany porządek obrad:

  1. Otwarcie sesji.
  1. Sprawy organizacyjne:
    1. stwierdzenie quorum,  
    2. przyjęcie porządku obrad,
  1. przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
  1. Ocena stanu bezpieczeństwa i porządku publicznego oraz zabezpieczenia przeciwpożarowego na terenie Gminy Milanów w 2023 r.
  1. Informacja Wójta o pracy między sesjami.
  1. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej.
  2. Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu gminy na 2024 r.
  3. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie udzielenia pomocy finansowej Województwu Lubelskiemu.
  4. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia dotacji celowej na prace konserwatorskie, restauratorskie  lub roboty budowalne przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków /Parafia w Milanowie/
  5. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia dotacji celowej na prace konserwatorskie, restauratorskie  lub roboty budowalne przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków /Parafia w Rudnie/
  6. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia dotacji celowej na prace konserwatorskie, restauratorskie  lub roboty budowalne przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków /Parafia w Radczu/
  7. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia dotacji celowej na prace konserwatorskie, restauratorskie  lub roboty budowalne przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków /Parafia w Rudnie/
  8. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie Regulaminu stypendium naukowego, sportowego i artystycznego szczególnie uzdolnionym uczniom uczęszczającym do szkół  podstawowych na terenie Gminy Milanów
  9. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie umowy dzierżawy na okres do 3 lat
  10. Sprawozdanie z realizacji zadań pomocy społecznej przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Milanowie w roku 2023.
  11. Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Wspierania Rodziny na lata 2024-2026 dla Gminy Milanów za rok 2023.
  12. Roczne sprawozdanie z realizacji Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych Gminy Milanów na lata 2018 – 2026 za 2023 rok.
  13. Sprawozdanie z realizacji zadań Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii oraz Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Milanowie w 2023 r.
  14. Sprawozdanie z realizacji zadań Gminnego Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie oraz Ochrony Ofiar Przemocy za rok 2023
  15. Wolne wnioski i zapytania.
  16. Zamknięcie obrad.

 

Przewodniczący Rady Gminy

   Jerzy Melnik

Skontaktuj się z nami

Urząd Gminy Milanów ul. Kościelna 11A, 21-210 Milanów tel: 83 356 70 02
e-mail: gmina@milanow.pl
sponsorzy