Dnia   25 kwietnia 2024 r. 

o godz.1300w sali konferencyjnej  Urzędu Gminy

w Milanowie,  ul. Kościelna  11a,  odbędzie się

L Sesja Rady Gminy VIII Kadencji

 

Proponowany porządek obrad:

  1. Otwarcie sesji.
  1. Sprawy organizacyjne:
    1. stwierdzenie quorum,  
    2. przyjęcie porządku obrad,
  1. przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
  1. Informacja Wójta o pracy między sesjami.
  1. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej.
  2. Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu gminy na 2024 r.
  3. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Parczewskiemu.
  4. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zbycie nieruchomości.
  5. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości gruntowej na rzecz Gminy Milanów.
  6. Podjęcie uchwały w sprawie programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Milanów w 2024 roku.
  7. Podjęcie uchwały w sprawie szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w schronisku dla osób bezdomnych oraz w schronisku dla bezdomnych z usługami opiekuńczymi.
  8. Ocena zasobów pomocy społecznej Gminy Milanów za 2023 rok.
  9. Sprawozdanie z realizacji Programu Współpracy Gminy Milanów z organizacjami Pozarządowymi i Podmiotami Prowadzącymi Działalność Pożytku Publicznego i o wolontariacie za 2023 rok.
  10. Wolne wnioski i zapytania.
  11. Zamknięcie obrad.

                                         

Przewodniczący Rady Gminy

   Jerzy Melnik

URZĄD GMINY MILANÓW
ul. Kościelna 11A
21-210 Milanów
Godziny pracy:
poniedziałek - piątek: 07:30 - 15:30

 

 

 

 

KONTAKT
tel: 83 35-67-002
FAX: 83 35-67-621
Email: gmina@milanow.pl
Skrytka Epuap:/u6mho1w05l/skrytka

Numery wewnętrzne

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA