- Rozmiar tekstu
- Kontrast
Zakres prowadzonych spraw:
Do podstawowych zadań Stanowiska należy:
1) wykonywanie czynności związanych z powszechnym obowiązkiem obrony i współdziałanie w tych sprawach z organami wojskowymi,
2) prowadzenie spraw związanych z rejestracją osób podlegających obowiązkowi wojskowemu,
3) wykonywanie zadań z zakresu zarządzania kryzysowego i obronności,
4) realizowanie zadań w zakresie planowania i organizowania działalności obrony cywilnej w Gminie,
5) opracowanie i aktualizowanie, przy współudziale komórek organizacyjnych Urzędu, planów obrony cywilnej i innych dokumentów dotyczących przygotowania i działania obrony cywilnej na administrowanym terenie,
6) organizowanie na terenie gminy niezbędnych formacji obrony cywilnej oraz prowadzenie ewidencji osób przeznaczonych do pełnienia służby w obronie cywilnej,
7) wykonywanie zadań z zakresu ochrony przeciwpożarowej,
8) współpraca z jednostkami OSP z terenu Gminy Milanów, Komendantem Gminnym i innymi jednostkami działającymi w zakresie ochrony przeciwpożarowej,
9) prowadzenie ewidencji materiałów pędnych i rozliczanie zużycia paliwa,
10) wykonywanie zadań utrzymania czystości i porządku w Gminie w zakresie określonym w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Milanów,
11) wykonywanie zadań z zakresu funkcjonowania Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów
Komunalnych i oczyszczalni ścieków,
12) nadzór nad pracownikami interwencyjnymi,
13) wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów szczególnych,
14) wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta.