Aktualności

Featured

INFORMACJA DOT. REFUNDACJI VAT OD PALIW GAZOWYCH

Gmina Milanów realizuje zadania wynikające z ustawy z dnia 15 grudnia 2022 roku o szczególnej ochronie niektórych odbiorców paliw gazowych w 2023 roku w związku z sytuacją na rynku gazu (Dz. U. 2022r. poz. 2687) w zakresie refundacji kwoty odpowiadającej podatkowi VAT wynikającej z opłaconej faktury dokumentującej dostarczenie paliw gazowych od dnia 1 stycznia 2023 roku do dnia 31 grudnia 2023 roku do odbiorcy paliwa gazowych w gospodarstwie domowym.

Refundacja VAT przysługuje gospodarstwu domowemu, którego głównym źródłem ogrzewania jest urządzenie grzewcze zasilane paliwami gazowymi, zgłoszonymi do dnia 21 grudnia 2022 roku do Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków, przy spełnieniu kryterium dochodowego:

- dla gospodarstwa domowego jednoosobowego 2100 zł miesięcznie

- dla gospodarstwa domowego wieloosobowego 1500 zł na osobę miesięcznie

 Odbiorcy paliw domowych w gospodarstwach domowych mogą składać wnioski o refundację VAT na piśmie lub elektronicznie (ePUAP) nie później niż do 29 lutego 2024 roku lub w terminie 30 dni od otrzymania faktury.

Wniosek składa się w Ośrodku Pomocy Społecznej w Milanowie.

Do wniosku należy załączyć fakturę za dostarczenie paliw gazowych obejmującą okres dotyczący wniosku oraz dowód uiszczenia zapłaty za fakturę.

-wniosek do pobrania

URZĄD GMINY MILANÓW
ul. Kościelna 11A
21-210 Milanów
Godziny pracy:
poniedziałek - piątek: 07:30 - 15:30

 

 

 

 

KONTAKT
tel: 83 35-67-002
FAX: 83 35-67-621
Email: gmina@milanow.pl
Skrytka Epuap:/u6mho1w05l/skrytka

Numery wewnętrzne

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA