Aktualności

Zmian harmonogramu usług pomocy prawnej

W poniedziałek 2 grudnia 2024 r. nieodpłatne usługi pomocy prawnej, nie będą świadczone w Urzędzie Gminy Milanów.  W tym dniu pomoc można uzyskać w Starostwie Powiatowym w Parczewie, w godzinach 8:00 – 12:00, po uprzednim zapisie na poradę pod nr tel. 83 355 14 70 (czynny tylko w godzinach pracy Starostwa Powiatowego w Parczewie) lub samodzielnie na stronie internetowej: https://zapisy-np.ms.gov.pl/  W związku z odpracowaniem dyżuru za dzień 2 grudnia 2024 r., nieodpłatne usługi pomocy prawnej, będą świadczone w Urzędzie Gminy Milanów w poniedziałek 9 grudnia w godzinach 07.30-15.30

URZĄD GMINY MILANÓW
ul. Kościelna 11A
21-210 Milanów
Godziny pracy:
poniedziałek - piątek: 07:30 - 15:30

 

 

 

 

KONTAKT
tel: 83 35-67-002
FAX: 83 35-67-621
Email: gmina@milanow.pl
Skrytka Epuap:/u6mho1w05l/skrytka

Numery wewnętrzne

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA