- Rozmiar tekstu
- Kontrast
Featured
31 stycznia 2025
Z A W I A D O M I E N I E
Dnia 31 stycznia 2025 r.
o godz.900w sali konferencyjnej Urzędu Gminy
w Milanowie, ul. Kościelna 11a, odbędzie się
XII Sesja Rady Gminy IX Kadencji
Proponowany porządek obrad:
- Otwarcie sesji.
- Sprawy organizacyjne:
- stwierdzenie quorum,
- przyjęcie porządku obrad,
- przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
- Informacja Wójta o pracy między sesjami.
- Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej.
- Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu gminy na 2025 r.
- Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia dotacji celowej na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków. /parafia Rudno/.
- Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia dotacji celowej na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków. /parafia Radcze/.
- Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego gminy Milanów.
- Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości gruntowej na rzecz Gminy Milanów.
- Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia planu pracy Rady Gminy Milanów na 2025 r.
- Przedstawienie sprawozdań z działalności Komisji Stałych Rady Gminy Milanów za 2024 r.
- Przedstawienie sprawozdania z działalności Rady Gminy Milanów za 2024 r.
- Wolne wnioski.
- Zamknięcie obrad.
Zaprasza się mieszkańców do udziału w obradach sesji.
Przewodnicząca Rady Gminy
Justyna Golonka