Aktualności

Featured

Informacja o zmianie dyżuru nieodpłatnych usług pomocy prawnej

W poniedziałek 3 marca 2025 r. nieodpłatne usługi pomocy prawnej, nie będą świadczone w Urzędzie Gminy Milanów. 
W tym dniu pomoc można uzyskać w Starostwie Powiatowym w Parczewie, w godzinach 8:00 – 12:00,  po uprzednim zapisie na poradę pod nr tel. 83 410 62 30 (czynny tylko w godzinach pracy Starostwa Powiatowego w Parczewie) lub samodzielnie na stronie internetowej: https://zapisy-np.ms.gov.pl/
W związku z odpracowaniem dyżuru za dzień 3 marca 2025 r., nieodpłatne usługi pomocy prawnej, będą świadczone w Urzędzie Gminy Milanów w poniedziałek 10 marca w godzinach 7.30-15.30.

URZĄD GMINY MILANÓW
ul. Kościelna 11A
21-210 Milanów
Godziny pracy:
poniedziałek - piątek: 07:30 - 15:30

 

 

 

 

KONTAKT
tel: 83 35-67-002
FAX: 83 35-67-621
Email: gmina@milanow.pl
Skrytka Epuap:/u6mho1w05l/skrytka

Adres e-Doręczeń: AE:PL-74263-38691-THIAA-23
Numery wewnętrzne

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA