Aktualności

Featured

Zawiadomienie o Sesji Rady Gminy

 Z A W I A D O M I E N I E

Dnia   13 marca 2025 r.

o godz.900w sali konferencyjnej  Urzędu Gminy

w Milanowie,  ul. Kościelna  11a,  odbędzie się

XIII Sesja Rady Gminy IX Kadencji

 

 Proponowany porządek obrad:

  1. Otwarcie sesji.
  2. Sprawy organizacyjne:
    1. stwierdzenie quorum,  
    2. przyjęcie porządku obrad,
    3. przyjęcie protokołu  z poprzedniej sesji.
  3. Ocena stanu bezpieczeństwa i porządku publicznego oraz zabezpieczenia przeciwpożarowego na terenie Gminy Milanów w 2024 r.
  4. Sprawozdanie z działalności Nadleśnictwa Radzyń Podlaski na terenie Gminy Milanów.
  5. Informacja Wójta o pracy między sesjami.
  6. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej.
  7. Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu gminy na 2025 r.
  8. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Parczewskiemu.
  9. Podjęcie uchwały w sprawie programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Milanów w 2025 roku.
  10. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie określenia szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia z opłat, jak również trybu ich pobierania.
  11. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia programu osłonowego „Korpus Wsparcia Seniorów” na rok 2025.
  12. Sprawozdanie z realizacji zadań pomocy społecznej przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Milanowie w roku 2024.
  13. Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Wspierania Rodziny na lata 2024-2026 dla Gminy Milanów za rok 2024.
  14. Roczne sprawozdanie z realizacji Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych Gminy Milanów na lata 2018 – 2026 za 2024 rok.
  15. Sprawozdanie z realizacji zadań Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii oraz Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Milanowie w 2024 r.
  16. Sprawozdanie z realizacji zadań Gminnego Programu Przeciwdziałania Przemocy Domowej  oraz Ochrony Osób Doznających Przemocy Domowej za rok 2024.
  17. Praca asystenta rodziny na rzecz rodzin z terenu Gminy Milanów w 2024 r.
  18. Sprawozdanie z realizacji Programu Współpracy Gminy Milanów z Organizacjami Pozarządowymi i Podmiotami Prowadzącymi Działalność Pożytku Publicznego i o wolontariacie za 2024 r.
  19. Wolne wnioski.
  20. Zamknięcie obrad.

 

 

Zaprasza się mieszkańców do udziału w obradach sesji.

                                                                                         Przewodnicząca Rady Gminy

                                                                                                        Justyna Golonka

URZĄD GMINY MILANÓW
ul. Kościelna 11A
21-210 Milanów
Godziny pracy:
poniedziałek - piątek: 07:30 - 15:30

 

 

 

 

KONTAKT
tel: 83 35-67-002
FAX: 83 35-67-621
Email: gmina@milanow.pl
Skrytka Epuap:/u6mho1w05l/skrytka

Adres e-Doręczeń: AE:PL-74263-38691-THIAA-23
Numery wewnętrzne

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA