- Rozmiar tekstu
- Kontrast
Featured
Debata nad Raportem o stanie Gminy Milanów za rok 2024
INFORMACJA
Przewodniczącej Rady Gminy Milanów o możliwości udziału Mieszkańców w debacie nad Raportem o stanie Gminy Milanów za rok 2024
Szanowni Mieszkańcy!
Uprzejmie informuję, że zgodnie z art. 28aa ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r., poz. 1465 ze zm.) na Sesji Rady Gminy, która odbędzie się dnia 24 czerwca 2025 r. o godz. 9.00 w Sali konferencyjnej Urzędu Gminy Milanów, przeprowadzona zostanie debata o stanie Gminy Milanów za rok 2024.
Zgodnie z art. 28aa ust. 6,7 i 8 w/w ustawy w debacie nad raportem o stanie gminy radni zabierają głos bez ograniczeń czasowych, ponadto w debacie mogą zabierać głos mieszkańcy Gminy Milanów. Liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi 15. Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos nad raportem składa do Przewodniczącego Rady Gminy Milanów pisemne zgłoszenie poparte podpisami co najmniej 20 osób. W zgłoszeniu powinno znaleźć się imię i nazwisko oraz adres zamieszkania osoby zamierzającej wziąć udział w debacie. Zgłoszenie składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień na który została zwołana sesja, podczas której ma być przedstawiony raport o stanie gminy.
W związku z powyższym zgłoszenia Mieszkańców do udziału w debacie nad raportem o stanie Gminy Milanów za rok 2024 są przyjmowane w Sekretariacie Urzędu Gminy Milanów, ul. Kościelna 11A, 21-210 Milanów, do dnia 23 czerwca 2025 roku do godziny 15:30.
Serdecznie zapraszam Mieszkańców do wspólnej dyskusji nad raportem o stanie naszej Gminy za 2024 rok.
Przewodnicząca Rady Gminy
Justyna Golonka