Featured

Gmina Milanów planuje przystąpić do  projektu partnerskiego „Lubelskie bez azbestu” dotyczącego finansowania odbioru i utylizacji wyrobów zawierających azbest.  Odbiór azbestu przewidziany jest na lata 2026-2027.

W związku z tym prosimy mieszkańców o złożenie oświadczenia dotyczącego ilości posiadanego azbestu, który wymaga odbioru i unieszkodliwienia.

Deklaracje prosimy składać w Urzędzie Gminy Milanów w terminie od 25 do 27 sierpnia 2025 r.

Prosimy o wcześniejsze oszacowanie ilości azbestu do utylizacji w metrach kwadratowych.

Składane informacje posłużą jedynie do oszacowania ilości wyrobów na potrzeby przygotowania wniosku o dofinansowanie. W przypadku dofinansowania projektu będą prowadzone odrębne nabory na odbiór zdemontowanych i przygotowanych na ziemi wyrobów zawierających azbest w poszczególnych latach.

Zebrane informacje pozwolą oszacować całkowite zapotrzebowanie i uzyskać środki na dofinansowanie odbioru azbestu od mieszkańców.

W ramach projektu Gmina nie będzie finansować nowych pokryć dachowych, będzie tyko partnerem w odbiorze azbestu, który jest składowany na posesjach.

Oświadczenie posiadacza azbestu .docx

Oświadczenie posiadacza azbestu .pdf

URZĄD GMINY MILANÓW
ul. Kościelna 11A
21-210 Milanów
Godziny pracy:
poniedziałek - piątek: 07:30 - 15:30

 

 

 

 

KONTAKT
tel: 83 35-67-002
FAX: 83 35-67-621
Email: gmina@milanow.pl
Skrytka Epuap:/u6mho1w05l/skrytka

Adres e-Doręczeń: AE:PL-74263-38691-THIAA-23
Numery wewnętrzne

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA