Featured

img (1)

Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Milanów: Miło nam poinformować, że Gmina Milanów zakończyła kolejną inwestycję. W ramach realizacji projektu „ Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Milanów”  dokonano głębokiej termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej oraz Urzędu Gminy w Milanowie.

W ramach inwestycji na obu budynkach wykonano ocieplenie ścian i stropów, wymieniono stolarkę okienną i drzwiową, instalację centralnego ogrzewania, oświetlenie w technologii LED. Każdy z obiektów wyposażony został w instalacje fotowoltaiczne. Realizacja przedsięwzięcia stała się możliwa dzięki środkom pozyskanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 –2020 w kwocie 1 805.581zł. Wartość inwestycji to kwota 2 772.617zł. 

Kompleksowa termomodernizacja obiektów przyczyni się do znacznego obniżenia zapotrzebowania na energię cieplną niezbędną do jego ogrzania, a wykonanie nowych elewacji wpływa również na poprawę walorów estetycznych i wizualnych. Wykonawcą prac remontowych przy Szkole Podstawowej był Zakład Remontowo-Budowlany Alicja Jedut z Lubartowa natomiast parce przy modernizacji Urzędu Gminy wykonało Przedsiębiorstwo Budowlano-Produkcyjno-Handlowe PARBUD s.c

URZĄD GMINY MILANÓW
ul. Kościelna 11A
21-210 Milanów
Godziny pracy:
poniedziałek - piątek: 07:30 - 15:30

 

 

 

 

KONTAKT
tel: 83 35-67-002
FAX: 83 35-67-621
Email: gmina@milanow.pl
Skrytka Epuap:/u6mho1w05l/skrytka

Numery wewnętrzne

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA