Featured

Wnioski o oszacowanie strat w uprawach rolnych spowodowanych suszą w 2024 roku, należy składać indywidualnie, bez udziału Gminy, za pośrednictwem aplikacji „Zgłoś szkodę rolniczą” –https://aplikacje.gov.pl/app/susza/#/campaign

Do logowania się do aplikacji wymagany jest profil zaufany lub podpis kwalifikowany, możliwe jest też logowanie poprzez bankowość elektroniczną.

Złożenie wniosku przez aplikację jest niezbędne do uzyskania protokołu lub kalkulacji oszacowania szkód. Protokół generowany jest automatycznie, gdy szkody wynoszą powyżej 30% średniej rocznej produkcji rolnej. W przypadku szkód nieprzekraczających 30% średniej rocznej produkcji rolnej, aplikacja generuje kalkulację. Protokół lub kalkulacja są wymagane, aby ubiegać się o pomoc w ramach programów pomocy, określonych przez Radę Ministrów.

Szacowanie strat w gospodarstwach rolnych w wymienionej aplikacji odbywa się na podstawie danych Instytutu Uprawy, Nawożenia i Gleboznawstwa – Państwowego Instytutu Badawczego w Puławach – https://susza.iung.pulawy.pl/

Szczegółowe informacje znajdą Państwo na stronie internetowej Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi: https://www.gov.pl/web/gov/zloz-wniosek-o-oszacowanie-spowodowanych-przez-susze-strat-w-uprawach-rolnych

URZĄD GMINY MILANÓW
ul. Kościelna 11A
21-210 Milanów
Godziny pracy:
poniedziałek - piątek: 07:30 - 15:30

 

 

 

 

KONTAKT
tel: 83 35-67-002
FAX: 83 35-67-621
Email: gmina@milanow.pl
Skrytka Epuap:/u6mho1w05l/skrytka

Numery wewnętrzne

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA