


- Rozmiar tekstu




- Kontrast
Featured
Z A W I A D O M I E N I E
Dnia 31 października 2025 r.
o godz.900w sali konferencyjnej Urzędu Gminy
w Milanowie, ul. Kościelna 11a, odbędzie się
XVIII Sesja Rady Gminy IX Kadencji
Proponowany porządek obrad:
- Otwarcie sesji.
- Sprawy organizacyjne:
- stwierdzenie quorum,
- przyjęcie porządku obrad,
- przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
- Informacja Wójta o pracy między sesjami.
- Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie ustanowienia pomnika przyrody.
- Wręczenie nagrody zwycięzcy Gminnego Konkursu na Imię Pomnika Przyrody w miejscowości Zieleniec.
- Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej.
- Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu gminy na 2025 r.
- Podjęcie uchwały w sprawie wprowadzenia Regulaminu korzystania ze świetlic wiejskich i remiz na terenie Gminy Milanów.
- Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę Nr XXXVI/270/2018 Rady Gminy Milanów z dnia 2 sierpnia 2018 r. w sprawie wprowadzenia odstępstwa od zakazu spożywania napojów alkoholowych w miejscach publicznych na terenie Gminy Milanów.
- Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia rocznego programu współpracy Gminy Milanów z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2026 r.
- Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Lokalnego Planu (Deinstytucjonalizacji) Usług Społecznych w Gminie Milanów na lata 2025-2030.
- Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych w Gminie Milanów za rok szkolny 2024/2025.
- Informacja dotycząca analizy oświadczeń majątkowych, składanych przez osoby wymienione w art. 24 h ustawy o samorządzie gminnym.
- Wolne wnioski.
- Zamknięcie obrad.
Zaprasza się mieszkańców do udziału w obradach sesji.
Przewodnicząca Rady Gminy
Justyna Golonka
BIP
Mapa strony