Od 7 października 2024r. rusza nabór wniosków zgłaszających zadania do Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na rok 2025. Instytucje sektora publicznego i osoby fizyczne (posiadające odpowiednie kwalifikacje), które ubiegają się o finansowanie/dofinansowanie w ramach realizacji zadań z Gminnego Programu Profilaktyki, składają w formie pisemnej Kartę zgłoszenia zadania do Pełnomocnika Wójta Gminy Milanów ds. Rozwiazywania Problemów Alkoholowych w terminie do 21 października 2024r. do godz. 14.00 w Urzędzie Gminy Milanowie  ul. Kościelna 11A, pokój nr 2 .

Załączniki

Karta zgłoszenia zadania.doxc

Karta zgłoszenia zadania.pdf

Sprawozdanie

Zasady finasowania

URZĄD GMINY MILANÓW
ul. Kościelna 11A
21-210 Milanów
Godziny pracy:
poniedziałek - piątek: 07:30 - 15:30

 

 

 

 

KONTAKT
tel: 83 35-67-002
FAX: 83 35-67-621
Email: gmina@milanow.pl
Skrytka Epuap:/u6mho1w05l/skrytka

Numery wewnętrzne

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA